La Direcció de Televisió de Catalunya deixa sense efecte l’acomiadament de la companya de disseny gràfic Elisa Anechina i opta per restablir les relacions laborals seriosament malmeses a causa de la desafortunada decisió d’acomiadar-la, tot i haver demostrat en dues sentències que la treballadora tenia raó i dret en reclamar un lloc de treball fix.

Des que el passat dia 24 d’octubre es va saber que la Direcció havia optat per acomiadar a Elisa Anechina, el comitè d’empresa, els companys de departament i del seu entorn de treball han estat fent tot el possible per a què es reconsiderés un acomiadament injust amb pocs precedents a la història de la empresa.

El comitè d’empresa s’ha entrevistat vàries vegades amb representants de la Direcció de Recursos Humans abans de l’Assemblea a la qual han assistit unes 90 persones i en la que s’ha informat de la evolució de les converses i de les mobilitzacions que proposava el comitè, entre les quals hi havia el lliurament de la petició de reingrés immediat als membres del consell d’administració de la CCMA.

Després de l’Assemblea, el comitè d’empresa s’ha reunit de nou amb la Direcció i s’ha arribat a un pacte per a la readmissió de la treballadora. Agraïm a tots els companys la solidaritat, la disposició per la mobilització, i les gestions que durant aquest dies no s’han parat de fer fins a arribar a un desenllaç satisfactori per a tots.

Gràcies a tothom

Sant Joan Despí, 30 d’octubre de 2007