Mitjans locals

Inici/Mitjans locals

Contra els acomiadaments i l’amenaça de retallades salarials o de plantilla, cal una solució negociada a Betevé

De cop i volta, un divendres a la tarda i [...]

Etiquetes: , , , , , ,
|2021-07-30T10:25:17+01:0029/07/2021|Comunicats|

Manifest del Comitè de Treballadors i treballadores respecte a la situació de Betevé

En primer lloc, des del comitè de Betevé volem donar [...]

Etiquetes: , , , , ,

L’SPC reclama a les candidatures municipals democratització, professionalitat i estabilitat per garantir la qualitat dels mitjans locals

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) ha fet arribar als partits polítics i a les principals candidatures de les demarcacions catalanes el manifest Mitjans locals: democratització, professionalitat i estabilitat per garantir la qualitat.

Etiquetes: , , , , , , , ,
|2021-03-03T11:52:35+01:0016/05/2019|Notícies|

Propostes dels treballadors de Badalona Comunicació per millorar els mitjans de la ciutat

La plantilla de Badalona Comunicació –societat que agrupa la radiotelevisió pública municipal– han entregat al nou equip de govern de la ciutat –concretament al tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Badalona Jose Téllez– un document de bones intencions per optimitzar l’organització, potenciar les noves tecnologies i augmentar ingressos.

Etiquetes: , , , , , , ,
|2021-03-03T12:00:10+01:0021/07/2015|Notícies|

Els nous ajuntaments s’han de comprometre amb uns mitjans públics plurals i independents

Com en totes les cites electorals, l'SPC planteja a les diferents candidatures els problemes dels professionals de la informació i del sector de la comunicació. Per posar-hi remei i contribuir així a garantir el dret constitucional a una informació lliure, veraç i rigorosa. Davant les passades eleccions municipals vam tornar-hi, i vam recordar als candidats, als grups polítics i a les entitats municipalistes una proposta del sindicat feta anys enrera i que es pot veure en aquest enllaç:

Etiquetes: , , , , , , , ,
|2021-03-03T11:59:15+01:0012/06/2015|Comunicats|