Manipulació i censura

La FeSP rebutja l’atac a Ucraïna i exigeix que es respecti el treball periodístic sense interferir ni manipular

La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) condemna l'atac perpetrat [...]

By |2022-02-25T14:07:15+01:0025/02/2022|Comunicats|0 Comments

La FeSP obre una bústia segura i anònima per denunciar corrupcions o il·legalitats, amb el suport de la Fundació Internacional Baltasar Garzón

La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP), amb el suport de la Fundació Internacional Baltasar Garzón (FIBGAR), ha posat a disposició de la ciutadania una bústia d'alertes perquè s'hi puguin denunciar, de forma totalment segura i amb l'anonimat garantit, qualsevol cas de corrupció o conducta il·legal que es conegui, tant de les administracions públiques com d'empreses o organitzacions públiques o privades.

By |2021-02-15T12:05:59+01:0004/11/2020|Notícies|0 Comments

Ja fa quasi sis setmanes que el Govern espanyol va decretar l'estat d'alarma arran de la crisi sanitària provocada per la COVID-19, que ha comportat l'ordre de confinament de la ciutadania. Això ha provocat efectes de tota mena de la majoria dels quals costarà molt refer-se. Un dels més nocius l'hem vist en allò que afecta el dret a la informació de la ciutadania.

By |2021-02-25T17:20:07+01:0023/04/2020|Comunicats|Comentaris tancats a Estat d’alarma informatiu: La utilització política de la pandèmia converteix la informació en propaganda

El Relator Especial de l’ONU sobre Tortura acusa els EUA, França, el Regne Unit i Rússia de voler destruir Assange

Nils Melzer, Relator Especial de l'ONU sobre la tortura i altres tractes o penes cruels, considera que Julian Assange és vist «com a una amenaça per a l'elit política» dels Estats Units, Regne Unit, França i Rússia, que estan interessats en la supressió d'informació important sobre corrupció i greus delictes. Melzer afirma, en una entrevista a eldiario.es, que «hem de deixar de creure que realment hi havia interès a dur a terme una recerca sobre un delicte sexual.

By |2021-02-25T13:50:21+01:0003/03/2020|Notícies|0 Comments