Regulació

Inici/Regulació

Reptes inajornables del nou govern en l’àmbit de la comunicació per garantir el dret a la informació

Assignatures pendents per garantir el dret a la informació de [...]

Etiquetes: , , , , , , , ,
|2021-05-25T17:43:56+01:0025/05/2021|Comunicats|

En defensa del Dret a la Informació, contra els atacs a la periodista Anna Grau

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) vol expressar el seu rebuig als atacs de què ha estat objecte la periodista Ana Grau en les darreres setmanes. La nostra organització sempre ha denunciat les agressions de tota mena contra professionals de la informació a causa de la seva tasca professional.

Etiquetes: , , , ,
|2021-02-15T12:09:58+01:0007/01/2021|Comunicats|

El coronavirus no ha de ser una excusa per a limitar l’accés a la informació

Les organitzacions de professionals de la informació signants d'aquest comunicat denuncien que les necessàries mesures de seguretat adoptades enfront del coronavirus estan sent utilitzades per diverses institucions, organitzacions i partits polítics com un pretext per limitar l'accés de periodistes i fotoperiodistes a actes informatius que són d'interès per a la ciutadania.

Etiquetes: , , , , ,

El dret a la informació de la ciutadania, una altra vegada oblidat

Article d'opinió del Secretari General de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP), Agustín Yanel, publicat a Publico.es, en el qual lamenta que el president del Govern espanyol, Pedro Sánchez, no parlés del dret a la informació en el seu discurs d'investidura. Reclama també una solució immediata al concurs d'RTVE.

Etiquetes: , , , ,
|2020-01-15T12:16:27+01:0015/01/2020|Notícies|