Periodistes a la peça

Inici/Periodistes a la peça

Ser periodista a la peça i pandèmia és un molt mal binomi, la constatació del diàleg entre professionals del 3-M

Informar sobre la pandèmia en els darrers mesos ha estat [...]

|2021-05-07T12:26:48+01:0007/05/2021|Notícies, Sense categoria|

La desregulació laboral i la discriminació provoquen la precarietat de les periodistes i comunicadores

8-M: La desprotecció social de professionals a la peça i [...]

|2021-03-26T11:25:29+01:0005/03/2021|Comunicats|

Sindicalisme Periodístic. 130 anys d’activisme laboral i professional en el periodisme català

Llibre Sindicalisme Periodístic, editat pel Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC). 130 anys d'activisme laboral i professional en el periodisme català.

sindicalisme-periodistic26.pdf

|2021-02-12T14:12:41+01:0013/01/2021|Documents, Estudis i informes|

La Lliga de Futbol Professional dificulta la tasca dels fotoperiodistes

Les organitzacions signants d'aquest escrit denunciem que la Lliga de Futbol Professional (LFP) es nega a mantenir cap reunió ni contacte amb nosaltres, que representem la pràctica totalitat dels i les fotoperiodistes que cobreixen la informació esportiva, per buscar solucions als problemes que tenim per realitzar correctament la nostra feina.

|2020-10-28T12:10:09+01:0009/10/2020|Comunicats|

La degradació laboral en el periodisme i el descrèdit professional, els principals problemes en la informació

El president de l'SPC, Francesc Ràfols, va destacar ahir en una entrevista a Ràdio Premià, la gravíssima precarietat laboral i el descrèdit social de la professió com els principals problemes que pateix el periodisme a Catalunya i Espanya. El periodista Francesc Triola va interviuar Ràfols en aquesta emissora municipal pública de la localitat maresmenca en una conversa per repassar l'estat de la professió en aquests moments enmig de la crisi sanitària.

|2020-09-21T12:47:06+01:0022/07/2020|Notícies|