Informa-te’n

Inici/Informa-te’n
Informa-te’n2020-10-08T09:32:26+01:00

Francesc Ràfols: “Un periodista amb unes condicions laborals precàries difícilment pot ser independent”

El president del Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat [...]

Etiquetes: , , , , ,
|07/04/2021|Notícies|Tags: , , |

L’SPC organitza el Simpòsium internacional en línia sobre ‘Dret a la Informació i Ciutadania’

Amb l’objectiu d’elaborar propostes per fer efectiva la defensa del [...]

Etiquetes: , , , , , ,

La desregulació laboral i la discriminació provoquen la precarietat de les periodistes i comunicadores

8-M: La desprotecció social de professionals a la peça i [...]

Etiquetes: , , , , , ,
|05/03/2021|Comunicats|Tags: , , , |

L’SPC secunda la vaga del 8-M, en suport de les dones comunicadores

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) secunda la Vaga General Feminista del 8 de març en l'àmbit del periodisme i la informació perquè és del tot solidari amb els plantejaments de les dones comunicadores i les seves denúncies sobre les desigualtats de gènere a les empreses, la bretxa salarial, les violències i assetjament que pateixen, el desequilibri de la participació de les dones als mitjans i el tractament sexista de la informació. Les dificultats de conciliació entre vida personal, familiar i laboral, que amb la irrupció de la pandèmia s'han disparat.

Etiquetes: , , , ,
|24/02/2021|Comunicats|Tags: , , , |

Campanya de suport a professionals i periodistes a la peça

Amb motiu de la nostra nova pàgina web, des de l'SPC volem rellançar la nostra campanya permanent en suport de periodistes i professionals a la peça. L'objectiu és aprofitar aquesta eina reforçada per recordar que aquest col·lectiu és el socialment més desprotegit de la professió i el que mereix, necessita i reclama que d'una vegada per totes les administracions públiques impulsin les iniciatives que calen per posar fi a aquesta injustícia històrica.

|21/02/2021|Notícies|

L’SPC renova la seva pàgina web

Adaptació a dispositius mòbils, més flexibilitat, millor usabilitat, més claredat de continguts i més presència del multimèdia. Aquestes són algunes de les característiques del nou web del Sindicat de Periodistes de Catalunya/Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC), que substitueix l'anterior, estrenada el 2009. En l'elaboració i desenvolupament del projecte, dut a terme en els darrers mesos, s'ha posat l'accent no només en la necessària actualització gràfica i tècnica, sinó també en oferir una bona experiència de navegació a tota l'afiliació i a les persones interessades en l'actualitat i les activitats del sindicat.

Etiquetes:
|21/02/2021|Notícies|