El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) ofereix un servei d’assessorament laboral i sindical que és gratuït per a la seva afiliació i representants sindicals en llistes del sindicat.

Per accedir-hi, ho podeu fer per:

carrer Roger de Llúria, 5 5-1,

• Per telèfon: 93.412.77.63

Horari d’atenció al públic: de dilluns a divendres de 10.00 a 14.00 hores

Aquest servei inclou l’accés a l’advocat del servei d’Assessoria Jurídica de l’SPC que atendrà personalment (amb cita prèvia). Per demanar hora de visita s’ha de trucar al telèfon del sindicat (93.412.77.63) de 10:00 a 14:00 hores, de dilluns a divendres. També es pot fer per correu electrònic, enviant un missatge a les adreces detallades més amunt i remetrem la resposta a la mateixa adreça. El servei és gratuït per a l’afiliació. Per a qui no ho sigui, la tarifa de la consulta és de 60 (seixanta) €.

També podeu accedir directament al servei d’assessoria emplenant el formulari que trobareu aquí mateix:

El servei d'assessoria laboral és gratuït per als afiliats i afiliades. Per a qui no ho sigui, la tarifa de la consulta és de 60 € (seixanta euros).

Política de Privadesa

Què és l’SPC?