El comitè d’empresa de Betevé ha convocat per a aquest dijous 24 de febrer una concentració a la plaça de Sant Jaume per protestar contra els acomiadaments implementats per la direcció de la televisió pública de Barcelona i reclamant la readmissió de les 12 persones afectades. Els responsables de l’emissora també han decidit clausurar diversos programes culturals, molt emblemàtics a la graella de programació la desaparició dels quals ha estat molt criticada per col·lectius i organitzacions socials que els consideraven de gran importància per a la informació en els respectius àmbits.

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) dóna suport a les mobilitzacions dels treballadors de Betevé. El sindicat ja va denunciar aquestes decisions del director de l’emissora, Sergi Vicente, i reclama una sortida dialogada al conflicte que garanteixi el futur de Betevé, una televisió pública de gran importància per a la ciutadania barcelonina. Així l’SPC convida al conjunt de la professió a solidaritzar-se amb els companys i les companyes de Betevé i participar en aquesta concentració. També demana als moviments socials de la ciutat que defensin la necessitat d’una televisió pública i de qualitat –és a dir, amb els mitjans necessaris– per a Barcelona i els seus barris.

Concentració en defensa de la cultura i el periodisme de proximitat a Betevé
Dia: Dijous 24 de febrer
Hora: 19.30 hores
Lloc: Plaça de Sant Jaume, de Barcelona
No al desmantellament dels serveis públics, readmissió persones acomiadades!