Formació

Educació mediàtica amb Aulamèdia

L'associació Aulamèdia ha organitzat una nova edició del seu seminari d'Educació en Comunicació que realitza anualment el mes de juliol. Amb aquesta activitat, l'entitat vol consolidar un espai de reflexió i debat sobre l’educació mediàtica a les aules. Amb una triple intenció: donar a conèixer i reconèixer la tasca del professorat en aquest camp; potenciar l’intercanvi d’experiències de producció audiovisual i crear un fòrum per a l’anàlisi crítica i la reflexió dels continguts dels mitjans audiovisuals.

By |2018-06-16T10:24:02+01:0016/06/2018|Notícies|0 Comments

La FEP promou un pla contra les pressions polítiques i econòmiques als periodistes a Europa

Els periodistes s'enfronten a una creixent pressió econòmica i política que impedeix la independència editorial en les redaccions. Aquesta és la principal conclusió del taller celebrat a Brussel·les , durant els dies 29 i 30 d'agost sobre Promoure la independència editorial a les redaccions. Va ser coorganitzat per la Federació Europea de Periodistes (FEP) juntament amb l'Institut Sindical Europeu (ETUI) i el suport financer de la Unió Europea.

By |2017-09-01T15:22:09+01:0001/09/2017|Notícies|0 Comments

Conveni de col·laboració entre l’IDEC-UPF amb l’SPC

La Fundació Institut d'Educació Continua (IDEC) de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i el Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) han firmat un conveni de col·laboració pel qual l'afiliació de l'SPC podrà gaudir d'un descompte del 10% a diversos màsters propis que impartirà aquest centre el curs vinent. Aquest acord ha estat impulsat a partir del Màster Drets Civils, Tecnopolítica i Cultura Digital (béns comuns, democràcia i comunicació a l'era de la informació) del qual ja en parlàvem recentment a la nostra pàgina web.

By |2017-06-28T10:38:16+01:0028/06/2017|Notícies|0 Comments