Ràdio

Inici/Ràdio

Manifiesto ‘Ante la obligada y urgente renovación de la dirección de la CCMA’

Los comités de empresa y consejos profesionales de Catalunya Ràdio [...]

Manifiesto_CCMA_Agosto2021cast.pdf

Etiquetes: , , , , , ,
|2021-09-23T12:17:49+01:0023/09/2021|Documents, Resolucions i manifestos, SPC|

Manifest ‘Davant l’obligada i urgent renovació de la direcció de la CCMA’

Els comitès d’empresa i consells professionals de Catalunya Ràdio i [...]

Manifest_CCMA_Agost2021.pdf

Etiquetes: , , , , , , ,
|2021-09-23T11:19:06+01:0023/09/2021|Resolucions i manifestos, SPC|

La degradació laboral en el periodisme i el descrèdit professional, els principals problemes en la informació

El president de l'SPC, Francesc Ràfols, va destacar ahir en una entrevista a Ràdio Premià, la gravíssima precarietat laboral i el descrèdit social de la professió com els principals problemes que pateix el periodisme a Catalunya i Espanya. El periodista Francesc Triola va interviuar Ràfols en aquesta emissora municipal pública de la localitat maresmenca en una conversa per repassar l'estat de la professió en aquests moments enmig de la crisi sanitària.

Etiquetes: , , , , , ,
|2020-09-21T12:47:06+01:0022/07/2020|Notícies|

Cal posar fi a l’esperpent polític en què viu la CCMA, amb un Consell de Govern caducat que es parteix per la meitat

Davant l'esperpent en què s'ha convertit la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, el Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) exigeix una vegada més que es posi fi a la ingerència política i governamental en la gestió del mitjans dependents de la Generalitat. No deixa ja de ser una sorpresa que l'eterna Presidenta "en funcions" de la Corporació, Núria Llorach, que substitueix Brauli Duart, aconsegueixi fer notícia de la derrota en la votació per fer fora Saül Gordillo de la direcció de Catalunya Ràdio.

Etiquetes: , , , , ,
|2020-10-28T12:10:57+01:0022/07/2020|Comunicats|