Corresponsals

Concentració a Barcelona de Professionals de la informació contra l’assassinat de les nostres companyes a Palestina

La plaça sant Jaume de Barcelona ha acollit aquest dimecres [...]

By |2024-02-07T18:45:49+01:0007/02/2024|Notícies|0 Comments

L’SPC reclama als partits i a les candidatures propostes d’enfortiment per als mitjans de comunicació locals

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals [...]

By |2023-05-03T11:32:36+01:0003/05/2023|Notícies|3 Comments

‘El Mundo’ planteja un ERO «brutal i desproporcionat» en totes les seves delegacions

El Grupo Unidad Editorial, editor del diari El Mundo, ha presentat un Expedient de Regulació d'Ocupació (ERO) en el qual planteja acomiadar 24 persones de les 31 que treballen en total en les delegacions que té a Catalunya, País Basc, València, Alacant i Balears. Els ofereix únicament la indemnització mínima que estableix la llei (20 dies de salari per cada any treballat, amb un límit màxim de 12 mesos), molt inferior a les que ha negociat amb els representants dels treballadors en diversos ERO que ha aplicat des de la crisi de 2008 i en acomiadaments individuals.

By |2021-02-15T12:03:27+01:0004/12/2020|Notícies|0 Comments

La Federació de Sindicats de Periodistes denuncia acomiadaments en Europa Press i Premsa Ibèrica, dóna suport a les mobilitzacions a IB3 i condemna les agressions i expulsions d'informadors a Bolívia. La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) reclama al futur Govern espanyol i al pròxim Parlament que es prenguin de debò, d'una vegada per sempre, el dret constitucional de la ciutadania a la informació i el regulin en una llei, en la qual s'estableixin els drets i deures dels i les periodistes.

By |2019-12-02T11:19:53+01:0002/12/2019|Comunicats|Comentaris tancats a La FeSP demana regular per llei el dret a la informació de la ciutadania i el Periodisme

L’SPC reclama a les candidatures municipals democratització, professionalitat i estabilitat per garantir la qualitat dels mitjans locals

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) ha fet arribar als partits polítics i a les principals candidatures de les demarcacions catalanes el manifest Mitjans locals: democratització, professionalitat i estabilitat per garantir la qualitat.

By |2021-03-03T11:52:35+01:0016/05/2019|Notícies|0 Comments

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC), davant les eleccions municipals a Catalunya del 26 de maig de 2019, demana a les candidatures que s'hi presenten que assumeixin els compromisos recollits en aquest manifest

By |2023-11-10T14:10:33+01:0015/05/2019|Documents, Resolucions i manifestos, SPC|Comentaris tancats a Mitjans locals: democratització, professionalitat i estabilitat per garantir la qualitat

Protocol de seguretat per a zones en conflicte

El Sindicat de Periodistes de Turquia (TGS), juntament amb la Federació Europea i Internacional de Periodistes (FEP i FIP), a les qual pertany la FeSP, va organitzar amb èxit un taller de seguretat en Diyarbakir (Sud-est de Turquia) els dies 3 i 4 d'octubre passat dirigit a periodistes locals i visitants que regularment cobreixen zones de conflicte a la regió.

By |2017-10-20T11:51:12+01:0020/10/2017|Notícies|0 Comments