Estudiants

L’SPC interpel·la les candidatures

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) s'ha dirigit a les principals candidatures interpel·lant-les sobre els seus compromisos en relació a la comunicació i la informació amb vistes les eleccions del 21 de desembre.

By |2021-02-25T14:32:12+01:0016/12/2017|Notícies|0 Comments

15 Accions per a un periodisme digne

Pentadecàleg «15 accions per a un periodisme digne» elaborat i aprovat a l'Assemblea Oberta de la Professió, celebrada l'11 de novembre de 2017 a la seu de la Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya (CONFAVC)

By |2023-11-10T18:44:25+01:0021/11/2017|Documents, Propostes|Comentaris tancats a 15 Accions per a un periodisme digne

Les transformacions necessàries en ’15 Accions per a un periodisme digne’

L'Assemblea Oberta de Periodistes celebrada l'11 de novembre passat va resumir en 15 punts les transformacions necessàries en el periodisme per tal que aquest pugui complir el seu paper davant la societat. Aquest document neix amb el suport dels assistents en aquesta trobada i les entitats que la van organitzar, l'Associació de Dones Periodistes de Catalunya (ADPC), el Grup de Periodistes Ramon Barnils (GPRB), el Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC), Solidaritat i Comunicació (SICOM) i Som Atents.

By |2021-02-25T14:35:33+01:0021/11/2017|Notícies|0 Comments

Els mitjans de comunicació, dels que més abusen de la figura dels estudiants en pràctiques

L'advocat Guillermo Suárez de Castro considera que els mitjans de comunicació «són un dels sectors que més abusen dels estudiants en pràctiques», on es constata que els convenis de col·laboració que signen les empreses amb les universitats o centres d'estudis «no compleixen la seva finalitat de formació d'aquells que realitzen les pràctiques.»

By |2017-06-17T07:22:17+01:0017/06/2017|Notícies|0 Comments

Del 6 de maig a l’assemblea oberta de la professió

El 6 de maig passat es va celebrar a la Casa de la Premsa una jornada de debat amb motiu de l'1 i el 3 de Maig, Dia Internacional del Treball i Dia Mundial de la Llibertat d'Expressió respectivament, organitzada per l'Associació de Dones Periodistes de Catalunya (ADPC), Grup de Periodistes Ramon Barnils (GRPB), el Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC) i SomAtents.

By |2017-05-08T18:21:56+01:0008/05/2017|Notícies|0 Comments

Un nou intent de matar el missatger

El Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació, condemna una nova agressió a un informador en exercici de la seva funció. En aquest cas ha estat un professional de Barcelona TV (BTV), a qui acompanyava una estudiant en pràctiques, que ha estat increpat i agredit per un grup de manifestants que protestaven contra una operació policial al carrer Ros de Olano de Barcelona. Les dues persones s’han hagut de refugiar en un establiment, i els agressors els han pres el material amb què treballaven.

By |2016-04-13T14:37:34+01:0013/04/2016|Comunicats|Comentaris tancats a Un nou intent de matar el missatger