Descomptant els treballadors de serveis mínims i els caps, el comitè de vaga de TVC i la CCMA xifra la participació en la vaga a TV3 en més d’un 80% i a la CCMA en un 90%.

A les altres empreses de la Corporació el seguiment ha estat aquest:

Catalunya Ràdio, 90%; CCRTV-Interactiva, 95%; Activa Multimèdia Digital, 100%; Fundació La Marató, 100%, TVC Edicions 100%.

Per tant, considerem un gran èxit la vaga a TV3, a l’ens CCMA i a totes les empreses del grup que referma la posició dels comitès d’empresa contra les retallades de sou anunciades a l’ens CCMA i la Fundació La Marató, les retallades de despeses de personal a TV3 i la resta d’empreses, contra l’agressió als nostres convenis col•lectius que suposa el decret Castells i contra les retallades socials.

A més, un grup nombrós ha participat a la gran manifestació del sector públic al centre de Barcelona.

Enhorabona a totes i tots per l’èxit d’aquesta vaga.

COMITÈ D’EMPRESA DE TVC-CCMA

Sant Joan Despí, 8 de juny de 2010