Els representants dels treballadors a les empreses de la CCRTV rebutgem frontalment l’acomiadament de tres treballadors de Catalunya Ràdio. La direcció de Catalunya Ràdio, d’acord amb la direcció general de la CCRTV, ha acomiadat de manera fulminant tres companys de Catalunya Cultura, amb l’excusa de la remodelació d’aquesta emissora.

Rebutgem de ple aquest estil autoritari i manifestem la nostra decisió de participar activa i solidàriament a les accions que emprenguin els companys de Catalunya Ràdio, començant per l’assemblea d’avui 13 de febrer a les instal·lacions de la ràdio. Considerem inadmissible aquesta decisió d’acomiadar uns treballadors sense ni un mínim intent de negociació ni conversa amb el comitè d’empresa, mentre quan es tracta d’un excap o càrrec de confiança qui es queda sense feina se li busquen tot tipus d’ocupacions a altres empreses del grup, com ha passat recentment a Interactiva.

Són també inacceptables les declaracions del director general, Joan Majó, quan parla frívolament de l’acomiadament de “mitja dotzena” de persones. Els treballadors no som aviram, sr. Majó.

No permetrem que s’instauri un estil autoritari en les relacions laborals a les empreses de la CCRTV!

*** Firmants:
Comitè d’Empresa de Televisió de Catalunya