L’Assemblea de treballadors d’El Mundo de Catalunya ha decidit:

1. Mostrar el seu total desacord amb l’acomiadament del redactor en cap Fèlix Martínez. Segons consta en la carta que l’empresa li va enviar, aquest està causat per les afirmacions que va abocar en un article d’opinió el 19 de novembre passat en l’edició catalana del diari. Ens sembla menyspreable que, siguin quines siguin aquestes afirmacions, l’empresa hagi obviat el conducte reglamentari per acomiadar un treballador.

2. Exigir que les condicions de l’acomiadament siguin les habituals i rebi l’habitual indemnització, sobretot quan Félix Martínez duu dotze anys treballant per a aquesta empresa.

3. Començar, a partir d’avui, una vaga de signatures, fins a conèixer les mesures que pugui prendre l’empresa per a compensar a Félix Martínez per l’acomiadament.

Barcelona, 3 de desembre de 2007