Després de la reunió d’aquest matí amb l’adjunt al director general, Enric Homs, ha quedat clar que l’empresa no vol negociar. Insisteixen que la seva miserable proposta econòmica de l’IPCe + 0,3% és inamovible. Nosaltres, en canvi, hem estat raonables i demanem una paga extra més per aquest conveni. Això suposaria un 6,89% d’augment acumulat per d’aquí a tres anys, un pas endavant important per l’equiparació.

En qualsevol cas, ja ens han dit que no ens oferiran res més que misèria i companyia, un qualificatiu que ha subscrit el mateix Homs. Per tant, cal que reiniciem les aturades per seguir pressionant-los i amb més força que mai!!!

El calendari de vaga serà, a partir d’ara, indefinit. De moment, fins a Sant Joan, tenim previstes noves aturades de 15 minuts de forma diària:

Entre setmana: del 6 al 10 de juny:
14:45-15:00 i 19:00-19:15.
Del 13 al 17 de juny: 14:00-14:15 i 20:15-20:30.
Del 20 al 24 de juny: 14:45-15:00 i 19:00-19:15.
Caps de setmana: 11, 12, 18 i 19 de juny:
8:30-8:45 i 19:00-19:15

A partir del dia 25 de juny les aturades continuaran diàriament fins que acceptin la nostra proposta. Això sí, a partir d’ara, qualsevol reunió que vulguin fer amb nosaltres haurà de ser en dia de vaga perquè hi haurà vaga cada dia.

A banda de l’immobilisme de la Direcció General, denunciem l’absentisme de la nostra directora, amb qui des del novembre només hem tingut dos contactes: quan ens va denunciar a la Guàrdia Urbana i quan ens va fer fora del seu despatx enviant-nos a “pastar fang”.

Minobis, Majó de mal en pitjor
Minobis, per absent; Majó, pel 0,3%.