L´Associació de professionals de Tècnics Titulats en Imatge i So de Catalunya (ISO) i el Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC) rebutgen de manera frontal els acomiadaments que ha realitzat Antena 3 i la manera ladina com l’empresa està portant a terme aquests acomiadaments. És curiós, que els treballadors s’assabentin del seu acomiadament quan arriben a l’empresa, mitjançant els guardes de seguretat.

L’aprovació de l´ERO per part del ministeri de Treball sembla més un compromís amb els actuals propietaris de la cadena, el Grup Planeta, que la necessitat imperiosa de fer una regulació d’ocupació. I bona prova de que les raons per les quals s´ha aprovat no han sigut les qüestions econòmiques, és que l’empresa ha obtingut beneficis al llarg de la seva història, i concretament en el darrer exercici aquests van ser de 58 milions d’euros. Mentre que el ministeri de Zaplana es mostra complaent amb l’empresa, la resta de Departaments de Treball de les diferents comunitats autònomes han fet informes, que no eren vinculants, desfavorables a l’expedient de regulació. Bona mostra de que no era necessari sinó més aviat el resultat de una neteja ideològica, ha sigut que el mateix dia que acomiadaven als treballadors de plantilla, començaven a contractar treballadors de diverses productores a més baix preu. Una bona mostra de la precarietat que els nous propietaris de la cadena volen imposar amb la connivència del ministeri de Treball.

Per tot això, l´Associació de Professionals de Tècnics Titulats en Imatge i So de Catalunya (ISO) i el Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC), convoquem als treballadors dels mitjans de comunicació a una:

concentració:
avui dimarts dia 11