Aquesta tarda l’assemblea general de treballadors de Televisió de Catalunya ha aprovat per àmplia majoria que durant la campanya electoral de les Eleccions Europees es realitzaran vagues laborals parcials com a protesta pels anomenats «blocs electorals», una imposició del Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i que obliga a que la informació durant la campanya estigui condicionada en temps, es faci en contra d’uns criteris estríctament professionals i que per tant acabi afectant al dret dels ciutadans a gaudir d’una informació de qualitat.

Les aturades parcials s’han convocat per als dies 2, 3, 4 i 5 de juny, de 19:30h a 21:30h i el dia 5 de juny de 23 a 24h. Amb aquesta protesta els treballadors de Televisió de Catalunya se sumen a les aturades que ja ha convocat Catalunya Ràdio, i amb elles volen visualitzar el malestar que hi ha amb el Consell de Govern de la CCMA, que tot i comprometre’s públicament durant les darreres eleccions a no establir criteris de temps preassigats, ha acabat aprovant un document que torna a establir els blocs.

Sant Joan Despí, 21 de maig de 2009