Protesta de la redacció d’Informatius de TV3 contra els blocs electorals en la campanya a les eleccions al Parlament de Catalunya del 27 de setembre de 2015

El Consell Professional de TVC ha acordat en assemblea dels Serveis Informatius tornar a expressar i visualitzar la protesta contra la imposició dels blocs electorals en la cobertura de la campanya electoral de les eleccions del 27S. El pla de cobertura dels mitjans de la CCMA posa per davant del criteri periodístic el còmput de temps assignat a cada partit.

Per expressar el nostre rebuig, durant tots els dies de campanya electoral, els professionals dels Serveis Informatius i Esports farem vaga de firmes i portarem una xapa reivindicativa quan fem stand-ups i directes al carrer.

Al final del bloc electoral s’emetrà un gràfic que recollirà el temps acumulat que s’haurà dedicat a cada candidatura. Aquest gràfic s’emetrà un cop al dia per TV3, alternativament al TN Migdia i al TN Vespre, i en una roda del 324.

Durant la campanya, també s’emetran dos vídeos explicatius sobre la protesta contra els blocs que fem els professionals.

10 de setembre de 2015