La FeSP rebutja una vegada més la violència i la coerció contra un mitjà de comunicació

La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) rebutja enèrgicament l’atemptat amb explosius contra les rotatives del periòdic El Correo en Zamudio. La recurrent obsessió des de diferents instàncies de poder contra el dret a la informació, que adopta la forma metafòrica de matar el missatger, és compartida també pels partidaris de la violència política, que de vegades han fet dramàticament literal la metàfora.

A les informacions i als arguments cal respondre, si cal, amb arguments, i no amb intimidació als treballadors mitjançant atemptats que només busquen coaccionar el dret fonamental a la llibertat d’opinió. Des de la FeSP volem expressar el nostre suport als afectats i reiterem el nostre rebuig a tota forma de limitació del dret a la informació de la ciutadania.

8 de juny de 2008