Els treballadors anuncien un calendari de mobilitzacions

La direcció de COMRàdio ha decidit externalitzar un 26% de la plantilla, és a dir 33 persones, de totes les àrees. Gran part dels afectats mantenen una relació laboral amb l’empresa de més de cinc anys.

L’empresa ha fet una oferta pública per adjudicar a una productora externa l’elaboració de continguts informatius i/o generalistes, una decisió que ha comunicat al comitè d’empresa un dia hàbil abans de la seva publicació i a només uns dies de la finalització dels contractes dels afectats. Les bases de l’oferta no s’han consultat amb el comitè ni s’ha donat temps als afectats per buscar una altra sortida laboral.

Els treballadors/res de COMRàdio entenem que com a emissora pública no cal recórrer a empreses privades per a la edició, producció i realització de continguts i demanem l’aturada immediata d’aquest procés i la incorporació a plantilla de les persones afectades, així com els nou companys de la secció d’Esports que a través d’una altre productora porten sis anys realitzant la seva tasca en unes condicions laborals més precàries que el personal de COMRàdio.

Amb aquest comunicat volem expressar la nostra preocupació davant la possibilitat que aquest model s’estengui en un futur a la resta de plantilla.

Per tot plegat l’assemblea de treballadors de COMRàdio ha aprovat per majoria un calendari de mobilitzacions, la primera acció de les quals serà una concentració davant la Diputació de Barcelona:
Dijous 19 de juliol de 2007
11:30 hores