La Direcció de la ràdio pública es nega a aplicar la clàusula de revisió salarial pactada amb els treballadors/es en el conveni col•lectiu vigent. El Comitè d’Empresa de COMRàdio ha iniciat els tràmits legals necessaris per denunciar aquesta situació.

El Comitè d’Empresa de COMRàdio rebutja per unanimitat la decisió de la Direcció de COMRàdio de NO PAGAR als treballadors/es els endarreriments de l’IPC de 2010, emparant-se en una “interpretació” que la Diputació de Barcelona ha fet de la llei de Pressupostos Generals de l’Estat.

El Comitè d’Empresa considera que la direcció de COMRàdio ha vulnerat el conveni col•lectiu de al NO APLICAR la clàusula de revisió salarial. El Comitè denuncia que la Diputació de Barcelona vol aplicar les retallades pactades per als funcionaris de l’ens provincial. No obstant, els treballadors/es de l’emissora recordem que el personal adscrit a COMRàdio és laboral i que l’empresa és una Societat Anònima Mercantil.

El Comitè d’Empresa lamenta la manca de poder de decisió de l’actual Direcció de COMRàdio que ha mostrat constants contradiccions respecte la clàusula de revisió salarial en les darreres setmanes.

El Comitè ha iniciat els tràmits legals per defensar els DRETS LABORALS dels treballadors de COMRàdio. En el primer d’aquests tràmits, la mediació davant del Tribunal Laboral de Catalunya, la Direcció de COMRàdio s’ha tancat en banda i ha ratificat l’incompliment del conveni col•lectiu vigent. El Comitè d’Empresa tem que aquesta actitud de la direcció de COMRàdio obri la porta a futures vulneracions del conveni col•lectiu.

Barcelona, 21 de febrer de 2011