El comitè d’empresa i el comitè de vaga de TVC han valorat positivament el seguiment de l’aturada de 4 hores (de 12 a 16h) que han fet avui els treballadors de TV3. Els convocants afirmen que el seguiment ha estat del 80% de la plantilla.

A les 12 del migdia, els treballadors han deixat els seus llocs de treball i s’han reunit a l’interior de les instal•lacions on s’ha celebrat una assemblea. Poc després s’han traslladat fins al menjador portant simbòlicament els ninots de la directora general i del president del Consell de Govern de la CCMA, com a senyal de protesta per l’estancament en la negociació del conveni.

Segons han informat el comitè d’empresa i el comitè de vaga, el seguiment ha estat del 80% de la plantilla. A les delegacions de Madrid i Tarragona el seguiment ha estat total.

Els serveis mínims pactats per a la programació s’han desenvolupat sense incidències: a les 12 en punt ha acabat el programa Els Matins de Josep Cuní i ha continuat amb l’emissió d’uns documentals per TV3 i el 3/24 i la programació habitual pel Canal Super3. A les 14.30h s’ha emès un informatiu de 18 minuts per TV3 i el Canal 3/24.