Els treballadors de Barcelona TV havien convocat per al dimecres 23 de desembre una concentració davant l’Ajuntament de Barcelona per reclamar que en les noves bases per a la contractació de l’empresa productora que ha de gestionar l’emissora en el concurs que es farà l’any vinent, s’obligui la futura concessionària a mantenir la plantilla actual i en les mateixes condicions econòmiques que tenen ara. L’acció finalment ha estat desconvocada després que s’hagin donat garanties al comitè d’empresa de trobar una fórmula que satisfaci als treballadors. El lema de la protesta era que ja n’hi ha prou d’ocupació inestable ja que cada cop que es convoca el concurs per a la gestió de BTV es planteja sempre la mateixa reivindicació. L’emissora municipal de Barcelona actualment està gestionada per l’empresa Lavinia. La direcció de BTV ha presentat una proposta que està sent analitzada pels sindicats.