El dimarts 15 de juny, la Llibreria La Panafricana de Barcelona acollirà un acte de presentació del llibre Sindicalisme Periodístic. 130 anys d’activisme laboral i professional en el periodisme català, editat pel Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC). La presentació, que estarà a càrrec del president del sindicat, Francesc Ràfols, forma part de la campanya de difusió de l’SPC d’aquest treball i de la iniciativa dels responsables de la llibreria per impulsar debats d’interès social.

En el decurs de l’acte es parlarà també de les perspectives del periodisme i de com pot recuperar el seu paper a la societat. La sessió es transmetrà en streaming a través del canal d’Instagram de La Panafricana. També es podrà seguir de manera presencial en aquest local tot i que amb un aforament limitat de 30 persones i per tant es prega confirmació d’assistència a través de l’adreça electrònica lapanagricana@gmail.com o al número de telèfon 637.06.16.95.

Presentació del llibre Sindicalisme Periodístic, editat per l’SPC
Dia: Dimarts, 15 de juny
Hora: 18.30 hores
Lloc: Llibreria La Panafricana. Carrer Junta de Comerç, 20; Barcelona