El Sindicat de Periodistes de Galícia (SXG) representarà els treballadors del Diario de Ferrol, que forma part de l’Editorial La Capital, gràcies a la seva victòria en les eleccions sindicals celebrades recentment. A més, també ha aconseguit obtenir representació en dos mitjans més, Radio Coruña, de la Cadena Ser, i el diari La Región, de Orense. La candidatura del sindicat dels periodistes gallecs al Diario de Ferrol va obtenir quinze vots, per vuit de la CIG. El SXG també acaba d’obtenir un representant al comitè empresa de Radio Coruña, al costat d’un delegat de CCOO i un altre d’UGT. A més, el Sindicat ha assolit dos representants en la repetició de les eleccions a La Región de Orense. En aquest diari, al comitè d’empresa també hi haurà tres representants d’UGT, dos de CCOO i un de la CIG. El sindicat gallec agraeix l’esforç dels companys que es van animar a presentar-se sota les seves sigles i recorda a tots els treballadors de la comunicació de Galícia que, «per acabar amb la precarietat a la professió, és imprescindible tenir una representació activa als comitès d’empresa».