La candidatura del Sindicat de Periodistes de Madrid (SPM) ha guanyat les eleccions sindicals celebrades a La Razón el divendres 31 de març, obtenint els nou llocs del comitè d’empresa. Es dóna la circumstància que aquest rotatiu, durant els vuit anys que porta de vida aquest diari, obligava els treballadors a la signatura del contracte laboral a acceptar la clàusula “sense representació sindical”. Tot i això, l’SPM-FeSP va convocar-hi eleccions sindicals i ha estat l’única formació sindical que ha presentat una llista. L’empresa va intentar presentar una candidatura alternativa, però no ho va aconseguir. El cens era de 200 persones, de les quals van votar 122 (61%). 115 ho van fer a favor de la llista de l’SPM i set en blanc.