Un 60% dels treballadors d’Antena 3 TV van secundar la vaga convocada pel comitè d’empresa els dies 29 i 30 de març per protestar per la manca d’acord en el conveni i “per l’assetjament que la direcció està fent sobre els treballadors”. Els salaris estan congelats des del 2004 i els sindicats acusen la direcció de voler “eradicar els drets dels treballadors”. El comitè d’empresa ha denunciat “detestables conductes d’intimidació exercides contra els responsables dels departaments pel fet de no implicar-se prou en dissuadir els treballadors al seu càrrec de participar a la vaga”. En aquest sentit, la representació laboral ha destacat el paper coercitiu de la responsable de l’àrea d’informatius, Gloria Lomana. El comitè diu que “tant de bo l’equip que comanda Maurizio Carlotti -conseller delegat de la cadena- reflexioni sobre les jornades de vaga i mobilització i comprengui que, després de quinze mesos de pressió a l’empresa contra els treballadors, si hi ha un camí per al diàleg i l’entesa, aquesta no passa, evidentment, per la submissió mitjançant l’extorsió”. Els sindicats recorden que veurem com la mateixa direcció que pressiona la plantilla es repartirà 76,84 milions d’euros entre una trentena de directius. També al·ludeixen al fet que aquests mateixos directius, a més, “ostenten dos o tres càrrecs en les noves empreses creades a fi i efecte d’externalitzar àrees de la producció d’Antena 3 TV”.