En les eleccions celebrades el dijous 22 d’abril, el Sindicat de Periodistes de les Illes Balears (SPIB) ha aconseguit quatre dels nou representants al comitè d’empresa d’SBT, l’empresa concessionària dels serveis informatius d’IB3 televisió. Els quatre representants de l’SPIB són Mar Cerezález, Marta Puyalto, Pau Crespí i Mariona Surribas.

En els comicis van participar-hi un 75% dels treballadors que figuren al cens. La llista més votada és la del sindicat CGT, amb 73 vots i quatre representants, seguida de l’SPIB, amb 71 vots i quatre representants i, finalment, la llista d’APLI, amb 26 vots i un representant. També hi ha hagut més d’una desena de vots en blanc.

L’anterior comitè tenia 13 representants, (tres de CGT, dos de CCOO, tres de l’SPIB, un independent i quatre d’APLI) però a causa de la política de reducció de llocs de treball a SBT, en aquesta ocasió s’havien de triar només 9 representants.