El pròxim dimecres 28 d’abril es presenta el Manual básico de relaciones laborales para periodistas de la que és autor Fabián Nevado, i que és un compendi de legislació jurídica laboral acompanyat de les consultes més habituals al respecte, fruit de l’experiència d’anys d’assessoria laboral i sindical des de l’SPC. L’acte es farà a les dotze del migdia a la seu del Sindicat.

L’obra, editada pel sindicat, amb el suport del Departament de Treball, la Diputació de Barcelona, i també de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP), està pensada especialment per als càrrecs electes en comitès d’empresa o com a delegats de personal, i també per als delegats sindicals i càrrecs de l’SPC en general. També té la voluntat de ser una eina per a aquells professionals que treballen a comarques o que ho fan fora de les redaccions, com a periodistes a la peça, que sovint no tenen fàcil l’accés als organismes de representació dels treballadors. L’obra té la virtut d’aplegar en un sol volum l’essencial de la legislació laboral.