La secretaria de Serveis de l’SPC segueix treballant per ampliar l’oferta que en aquesta matèria es fa al conjunt de l’afiliació. Tots els que hi havia fins a finals d’any estan recollits a la “La Guia de Serveis” que ha editat el Sindicat. A través de Fil Directe us anirem informant de les novetats, tot i que des de la secretaria s’envia completa informació de totes elles. En un futur estaran també a la pàgina web que s’està actualitzant aquests dies.
Les darreres incorporacions de nous serveis són un metge de capçalera, el club Aiguajoc, Clinicum i l’asseguradora Royal Sun Alliance. El servei de metge de família és atès pels doctors Alonso Molas i Alonso Camps, amb tarifes de 3.500 pessetes la primera visita i 2.500 pessetes les següents. Clinicum Assegurances ofereix una pòlissa molt beneficiosa per al titular i familiars que inclou assistència mèdica i quirúrgica, medicina natural i accidents laborals i de trànsit. Respecta l’antiguitat d’altres pòlisses.
Royal Sun Alliance fa una oferta especial d’estalvi, assegurances a dones soles i pòlisses personalitzades. Finalment, el club Aiguajoc ha renovat la seva oferta que ja teniu a la Guia de -Serveis de l’SPC. Qualsevol consulta us l’atendrem a la secretaria del Sindicat