El Sindicat de Periodistes de Catalunya dóna suport a la manifestació d’aquest dissabte 14 de març convocada per CCOO I UGT a Barcelona perquè coincideix amb la crida que acompanya aquesta jornada de mobilització: que la crisi no l’han de pagar els treballadors perquè no són els que l’han generat.

L’SPC s’adhereix al manifest Plantem cara a la crisi, que denuncia que «moltes empreses estan aprofitant la situació per desprendre’s de les plantilles sense explorar altres vies que no suposin la descapitalització del bé més important que tenen, les persones».

El Sindicat ha denunciat en diverses ocasions la utilització perversa que molts mitjans de comunicació estan fent de la crisi per plantejar un impacte abusiu dels ajustos de personal en els processos de reestructuració endegats.

L’SPC convida els professionals de la comunicació a sumar-se a la convocatòria sindical d’aquest 14-M perquè també estem pagant els efectes d’una crisi que no hem provocat i que massa sovint és conseqüència de greus defectes de gestió de les empreses que poc tenen a veure amb la conjuntura econòmica actual.

Barcelona, 13 de març de 2009