Susan George, vicepresidenta d’ATTAC-França, inaugura el 28 de juny la 2ª Escola d’Estiu que organitza ATTAC-Catalunya amb l’objectiu de “reflexionar sobre els principals problemes que ens afecten: augment de la precarietat i de la pobresa, de la destrucció mediambiental, de la violència i la disminució de la democràcia”, explica un portaveu de l’entitat. Una altra de les fites és”arribar a ser ciutadans ben informats, conscients dels nostres drets i dels nostres deures, per a decidir en totes aquelles qüestions que ens pertoquen com a persones”.

El Sindicat de Periodistes de Catalunya serà present a la cita d’enguany, participant el dimecres dia 7 de juliol en el debat que versarà sobre els mitjans de comunicació. El ponent serà Enric Bastardes, secretari de Relacions Institucionals de l’SPC i secretari general de la Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP).

Els debats es desenvoluparan durant la setmana del 5 al 9 de juliol al centre civic de la Sedeta (c. Sicília 321, de Barcelona) entre les sis i les deu del vespre. Per tenir més informació sobre aquesta activitat, us podeu adreçar a la pàgina web www.attac-catalunya.org