Les eleccions sindicals celebrades el 26 de novembre passat a Ediciones Primera Plana, S.A. –editora d’El Periódico de Catalunya– han atorgat novament a la candidatura presentada pel Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC), nou delegats, d’un total de tretze membres, en el nou comitè d’empresa del diari, mentre que els altres quatre corresponen a la llista presentada per Comissions Obreres (CCOO). La representació de l’SPC correspon bàsicament a l’àmbit de redacció mentre que la de Comissions Obreres a la de les àrees d’administració i gestió. Van votar 171 persones, xifra que representa una participació al voltant del 60% de la plantilla. Aquests resultats electorals configuren una representació sindical idèntica a la que fins ara hi havia en aquest diari del Grup Z.