El Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC) denuncia l’agressió de què va ser objecte el dia 22 de juny el director adjunt d’El Triangle, Mario Ruiz, en el decurs de la presa de possessió del nou president de la Federació Catalana de Futbol, Jordi Casals, al qual assistien el vicepresident del Govern, Josep Lluís Carod Rovira, i altres alts càrrecs de l’administració. Ruiz, que anteriorment havia estat cap de comunicació de la Federació, va rebre a les acaballes de l’acte un cop de cap per part d’Andrés Manzano, un dels directius de la junta sortint. L’atac, que es va produir després d’una breu conversa entre tots dos, va provocar a Ruiz una ferida a la cella a la qual se li han hagut d’aplicar onze punts.

El Sindicat de Periodistes de Catalunya expressa tota la seva solidaritat amb el company.