El Sindicat de Periodistes de Catalunya dóna ple suport a les mobilitzacions impulsades per l’assemblea de treballadors de Diari de Tarragona en protesta per la política d’acomiadaments de l’empresa, que s’ha fet de nou efectiva aquesta setmana fent fora un fotògraf i anunciant l’acomiadament d’una tècnica del departament de Preimpressió. L’SPC coincideix amb la denúncia feta pel comitè d’empresa d’aquest rotatiu en el sentit que des de fa anys, l’empresa està procedint a acomiadar personal de manera no massiva, però sí continuada, i a substituir-ne part d’ell per gent jove i amb pitjors condicions laborals.

Per oposar-se a aquesta manera d’actuar, els treballadors realitzaran una concentració de protesta de mitja hora de durada a l’entrada de les instal·lacions del Diari, a Tarragona, el dijous 28 de juny a les 15 hores, amb el lema Prou Acomiadaments. L’SPC dóna ple suport a aquests mobilitzacions i es posa a disposició dels companys afectats per aquesta política de Diari de Tarragona per a totes aquelles accions que vulguin emprendre. Al mateix temps demana que el conjunt de la professió mostri el seu suport amb les mobilitzacions dels treballadors de Diari de Tarragona ja que el combat contra la precarització en el sector ha d’implicar el conjunt dels treballadors dels mitjans de comunicació.

No als acomiadaments a Diari de Tarragona!

Barcelona, 27 de juny de 2007