La Unió de Professionals de la Comunicació de Canàries (UPCC) ha renovat els seus òrgans de gestió i direcció, per als pròxims anys, durant el I Congrés Ordinari d’aquesta organització sindical celebrat el 9 de juny passat a Tenerife. Aquest sindicat d’àmbit autonòmic compta ja amb més de 200 afiliats a l’arxipèlag i acaba de celebrar el seu quart aniversari. La nova junta executiva, composada per 14 persones, està liderada per la periodista Luz Belinda Giraldo, que assumeix la Secretaria General del Sindicat, i que té entre els seus objectius fonamentals assolir una major implantació de l’organització per tot Canàries. Una altra fita prioritària és donar a conèixer dins de les empreses el paper, necessitats i possibilitats que ofereix aquest sindicat als treballadors de la comunicació. Els assistents al congrés van tenir un moment emocionant de record i homenatge per a Cosme Orta Galindo, cofundador d’aquesta organització, company i amic que va morir recentment en un accident de trànsit. A la pàgina web de la UPCC upccanarias.com hi ha més informació sobre el Congrés.