La plantilla del centre de producció de TVE a Sant Cugat està convocada dimecres dia 17 de febrer a seguir dues aturades parcials de 13 a 15h i de 19 a 21h per protestar contra la politica d’externalització portada a terme pels directius de la corporació i per demanar la plena ocupació del personal propi de l’empresa.

Els treballadors demanen la dimissió de l’equip directiu de Sant Cugat, encapçalat per la seva directora, Montserrat Abbad, i la recuperació dels continguts de servei públic i la producció als horaris de més audiència.

També es reivindica un pla de producció interna específic per al centre de Sant Cugat i l’augment de programes a la franja de desconnexió.

Aquesta és la tercera jornada de protesta convocada pel comitè d’empresa. Les dues primeres, celebrades el 28 de gener i el 4 de febrer, van ser concentracions de protesta amb xiulada per als directius.

Les protestes es preveu que culminin el 3 de març amb una vaga de 24 hores convocada pel Comitè General Intercentres.