La Federació de Sindicats de Periodistes (FeSP) condemna l’enviament de cartes-bomba a tres professionals de mitjans de comunicació als quals expressa la seva solidaritat front aquest nou intent de coacció violenta, que agredeix tota la societat en la seva condició de titular del dret constitucional a les llibertats d’expressió i d’informació.

La FeSP, com la gran majoria de la societat espanyola, creu en la tolerància i en l’intercanvi d’opinions com a mètodes democràtics de resoldre les diferències. No és el primer cop que discrepem dels mitjans que han patit aquesta intolerable amenaça violenta, pero defensarem el seu dret a expressar-se i informar lliurement amb la mateixa força amb què exigim que es respecti el nostre. Estem, perquè portem anys patint-la, farts d’intolerància. Les cartes-bomba en són un dels seus pitjors exemples.

2 d’abril de 2004