Un total de 23 documentals formen part del Kinocscat, I Mostra de documentals de les televisions catalanes es projectaran entre els dies 3 i 7 de març, 21 d’ells al cinema Verdi Park, i els dos restants a la Facultat de Geografia i Història de la Universitat de Barcelona (UB). En aquesta iniciativa, organitzada pel Sindicat de Periodistes de Catalunya (SPC), hi col·laboren aportant treballs TV3, TVE-Sant Cugat, BTV i la Xarxa de Televisions Locals de Catalunya. Al final de les projeccions de cada un dels dies hi haurà una taula rodona amb la presència dels autors de diversos treballs exposats, entre els quals hi ha Balseros, Utopia 79, El cas Huertas i la llibertat d’expressió, La nevada del 62, Bojos per la rumba o Els nens perduts del franquisme. El programa complet es podrà consultar en breu a la pàgina web kinocscat i també a la del sindicat. L’objectiu de l’SPC és poder repetir aquesta experiència amb caràcter anual i poder acostar la ciutadania als autors dels treballs i al món de la informació.