El passat 14 de gener es van celebrar eleccions sindicals a Barcelona TV. Els treballadors de Lavínia BCN Audiovisual S.L., l’empresa encarregada de l’elaboració de continguts de la televisió local, van escollir els seus representants per als pròxims quatre anys.

La participació dels treballadors va ser força activa i es va traduir en 122 vots, dels quals 61 van anar a parar al sindicat CCOO i 60 van ser per a l’SPC (Sindicat de Periodistes de Catalunya-Sindicat dels Professionals de la Comunicació), un resultat força ajustat. També es va produir un vot en blanc.

Pel que fa al nombre de delegats obtinguts per cadascun dels sindicats, aquests vots es tradueixen en cinc delegats per a CCOO i quatre per a l’SPC.