Com evitar les accions judicials contra els periodistes? Per saber-ho cal assistir a la pròxima conferència organitzada per la Demarcació de Tarragona del Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat dels Professionals de la Comunicació. Serà demà, 27 de maig, a la Cambra de Comerç de Tarragona, a partir de les 19h.

Les accions judicials contra els periodistes han augmentat en els darrers anys i es pot pensar que es viu una mena de judicialització de l’exercici del periodisme. L’SPC seurà a la mateixa taula tres juristes per explicar als professionals de la informació quin és el millor camí per evitar les accions judicials. Sense oblidar les normes ètiques i deontològiques d’un dels pilars de la democràcia: el periodisme.

Amb el responsable de la Demarcació de Tarragona de l’SPC, Ricard Checa, como moderador, intervindran Antonio Carril Pan, president de la secció primera de l’Audiència Provincial; Eduard Fermín Partido, advocat; Marià Arbonés, director de reusdigital.cat, i Monserrat Nebrera, professora de dret constitucional.