Prop de 200 treballadors d’RBA es van manifestar el 17 de febrer passat davant la seu de l’empresa a Barcelona per exigir a la direcció que negociï un conveni o que accepti adscriure’s al de premsa diària. Una concentració similar es va fer a la porta de les instal·lacions que el grup editorial té a Madrid. Aquesta acció és la segona que la plantilla d’RBA ha protagonitzat aquest mes de febrer -la primera va ser el dia 8- i ha registrat un notable augment de la participació en relació a la primera convocatòria.

L’empresa està adscrita al conveni d’Arts Gràfiques quan, per la seva activitat, li correspondria el de Premsa No diària. L’assemblea reclama unes millores de les seves actuals condicions laborals, qüestió que podria quedar parcialment satisfeta si hi hagués aquest canvi de sector. Els treballadors no descarten noves mobilitzacions si els responsables del grup mantenen la seva actual negativa a obrir un període de negociacions.