Els dies 16 i 17 de maig passats es va celebrar a Espartinas (Sevilla) el II Congrés de la Federació de Sindicats de Periodistes. Al marge de les propostes aprovades, que també es poden consultar a la nostra pàgina web, el resum gràfic de la trobada es pot seguir a través d’aquest enllaç. L’autor de les fotografies és Joan Puig, secretari de Fotografia i Imatge a la Junta Executiva de l’SPC, que formava part de la delegació catalana a l’encontre. Recordem que al Congrés es va elegir l’expresident de l’SPC, Dardo Gómez, com a nou secretari general de la FeSP, en substitució d’Enric Bastardes, que hi ha estat al capdavant en els darrers vuit anys. Manu Mediavilla (SPM) n’és el vicesecretari general.