En un comunicat donat a conèixer el 6 d’agost passat el comitè d’empresa del diari La Vanguardia expressa que el Departament de Treball de la Generalitat ha optat per una solució salomónica sobre l’ERO presentat per l’empresa. Assenyala que «no satisfà a cap de les dues parts. A l’empresa perquè li rebutja amb rotunditat la seva pretensió d’acomiadar 40 treballadors i recol·locarlos en empreses del Grup Godó, amb sous i condicions molt inferiors. S’ha confirmat la línia argumental del comitè d’empresa que no era legal aquesta recol·locació en les condicions ofertes per la part empresarial i és tot un avís per a qui des del neoliberalisme defensen el tot val en temps de crisi.»

Però per als treballadors la resolució és també un gerro d’aigua freda perquè accepta la rescissió de contractes de 46 treballadors (31 per mitjà de la prejubilació i 15 per acomiadaments directes). No són els 90 que pretenia l’empresa però suposen un dur cop per a les famílies dels afectats. Per aquesta raó i perquè entenem que l’ERO no estava i no està justificat «el comitè d’empresa recorrerà per la via del contenciós-administratiu aquesta resolució.»