El I Seminari Dones immigrants i mitjans de comunicació, organitzat pel Sindicat de Periodistes d’Andalusia (SPA) se celebrarà a Cadis del 24 al 26 de maig en el marc del programa d’actes paral•lels al Congrés Mundial de la Federació Internacional de Periodistes (FIP) que es farà la setmana pròxima a la ciutat gaditana.

El seminari s’inscriu en el projecte que sota el mateix títol desenvolupa l’SPA amb el patrocini de la Direcció General de Coordinació de Polítiques Migratories de la Conselleria d’Ocupació de la Junta d’Andalusia.

El seu objectiu és millorar la formació en matèria d’immigració, i especialment de les dones immigrants, dels professionals de la comunicació, tant de mitjans com d’ONG i institucions.

Aquest primer seminari també tindrà la col•laboració de l’Associació de la Premsa de Cadis, la Fundació Euroàrab d’Alts Estudis, la Càtedra Unesco de Comunicació, la Universitat de Màlaga, Codenaf, l’Association Maroicaine de Lutte contre la Violence à l’Égard des Femmes (AMVEF).

Es desenvoluparà a la seu de l’Associació de la Premsa de Cadis (c. Ancha, 6) els dies 24, 25 i 26 de maig, amb 20 hores lectives. Amb el següent horari: el dilluns de 16 a 20h, el dimarts i el dimecres de 10 a 14 i de 16 a 20h. El professorat és espanyol i marroquí, amb traducció simultània castellà-francès. La inauguració es farà dilluns dia 24 a les 16h.

Les places són limitades i la quota d’inscripció és de 20 euros que cal ingressar al compte de Caja Granada: 2031 0466 62 0115099002, destacant el nom del seminari i la persona inscrita. (Gratuït per afiliats de l’SPA i de sindicat de la FeSP).

Més informació a spa@spandalucia.com o www.spandalucia.com