Els diaris El País i El Periòdico publiquen avui part d’uns informes que l’anterior govern va encarregar sobre la orientació política de treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio durant els anys 93 i 94. Davant d’un fet tan greu, el comitè d’empresa ha considerat urgent demanar explicacions i responsabilitats. Reproduïm la nota que hem enviat al director de Recursos Humans de la CCRTV, demanant explicacions sobre les notícies a la premsa referents a informes sobre els treballadors de TV3 i Catalunya Ràdio.

Benvolgut senyor,
davant de la publicació a la premsa d’avui de diverses notícies referents a la troballa en un magatzem de la Generalitat d’un document titulat Informe sobre la programació de la CCRTV que contindria valoracions sobre les opinions i tendències polítiques de treballadors de les empreses de la CCRTV (TV3 i Catalunya Ràdio), informe que hauria estat dirigit al govern de la Generalitat d’aquell moment (gener de 1993),

Sol·licitem

una informació detallada sobre la veracitat i el contingut d’aquests informes, que considerem intolerables i vulneradors de la privacitat i dels drets civils dels treballadors.

22 de febrer de 2006