La demarcació de Tarragona del Sindicat de Periodistes de Catalunya / Sindicat de Professionals de la Comunicació (SPC) ha organitzat pel pròxim 24 de març una taula rodona per debatre sobre el denominat periodisme ciutadà.

Es parlarà sobre blogs, xarxes socials i espais web i es plantejarà si el periodisme ciutadà és un veritable periodisme o només és intrusisme professional.

Moderat per Ricard Checa, responsable de la Demarcació de Tarragona de l’SPC, hi intervindran Francesc Fábregas, director d’El Vallenc; Guillem Camp, periodista de delcamp.cat; Jaume Pros, Blocaire; Jordi Flores, de Productes del camp.cat, i Jordi Salvat, cap de premsa.

Carmen Mansilla, presidenta del Consell Comarcal de l’Alt Camp, farà una presentació inicial. L’acte començarà a les 19.30h i tindrà lloc a la sala d’actes del Consell Comarcal, a Valls.