Els treballadors de Público han conegut aquest matí que l’editora del diari, Mediapubli S.L., ha presentat concurs voluntari de creditors davant els jutjats del Mercantil de Barcelona. La sol·licitud d’intervenció de l’autoritat judicial es produeix havent-se incomplert ja l’abonament de la nòmina corresponent al mes de desembre, que queda pendent de pagament per part de l’empresa.

Davant d’aquesta situació, que obliga la plantilla a romandre en el seu lloc de treball sense tenir coneixement detallat dels plans dels propietaris del diari, volem manifestar que mantenim intacte el nostre compromís amb els lectors. Compartim amb ells un punt de vista ideològic que busca denunciar, amb rigor i professionalitat, les injustícies socials i els efectes de la crisi.

Per poder seguir ocupant la nostra labor, hem sol·licitat als editors de la capçalera, a través del comitè d’empresa, que informin, en el menor termini possible, de les seves intencions de romandre lligats al projecte que iniciem entre tots fa ara quatre anys i mig.

A l’espera de la informació sol·licitada i a pesar de la complicada situació personal a la qual han abocat els propietaris a 160 famílies, els empleats de Públic seguirem treballant per a treure endavant el producte informatiu que els nostres lectors demanden i que creiem imprescindible en la situació econòmica, política i social que travessem.