El regidor del PP d’Altafulla José Antonio Fernández ha plantejat tancar «tots els mitjans públics» amb l’argument que «fomenten la lluita ideològica». Segons informa el diari digital BaixGaiàdiari.cat, en el ple municipal celebrat el 25 de gener passat, en el qual es debatia una moció de rebuig al tancament de les emissions de Catalunya Ràdio al País Valencià presentada per l’equip de govern local, Fernández no només va votar-hi en contra –el seu grup és l’únic que ho va fer– sinó que va expressar la seva particular opinió sobre els mitjans públics. Fins i tot va afirmar que «tots s’utilitzen per impartir doctrina». Si això succeeix és, entre d’altres coses, perquè el seu partit ha fet lleis que permeten fer-ho. L’SPC ha rebutjat la reforma que el PP va fer de la llei d’RTVE i d’altres que ha fet en l’àmbit audiovisual. La proposta del regidor Fernández se sembla massa a la que l’agost de 2002 va fer el president dels EUA, George W. Bush, que, davant els devastadors incendis forestals que va patir el país, va proposar talar tots els boscos per evitar nous incendis forestals.